Meest gestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen!
Waar kan ik persoonlijk contact opnemen?
Je kunt van maandag t/m vrijdag contact met ons opnemen. Klik hier voor ons contactformulier.
Het lukt niet om mijn bestelling te plaatsen?
Wij hanteren een minimum orderbedrag van 300,00 euro. Je krijgt een melding in de winkelwagen wanneer je dit bedrag nog niet hebt bereikt.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Jouw bestelling wordt uiterlijk binnen 3 werkdagen bij je geleverd. De werkdag voor de levering krijg je hiervan bericht. Orders worden standaard tussen 08.00 en 18.00 geleverd. Indien je hebt gekozen voor 24-uurs levering en de bestelling op werkdagen voor 15.00 uur is geplaatst en is betaald, wordt jouw bestelling de volgende werkdag geleverd. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan in de levering, dan brengen we je hiervan uiteraard op de hoogte.
Voor levering op de Waddeneilanden gelden andere levertijden.
Hoe kan ik betalen?
Bij Pallets.nl kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden, namelijk:
- iDeal
- Betalen op rekening: 8 dagen betaaltermijn
- Mastercard & Visa
- Maestro
- Bancontact
- Sofort
- Giropay
- Betalen bij afhalen. Hier kun je zowel contant als met pin betalen.
Hoe kan ik retourneren?
Op onze pagina Transport en Verzending kun je alle informatie vinden hoe een bestelling geretourneerd kan worden.
Is verzending naar campingadressen ook mogelijk?
Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling te laten leveren op een campingadres. Dit besluit is genomen, omdat wij graag de beste service aan onze klanten willen leveren. Dit is niet mogelijk bij levering op een campingadres.
Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen na mijn bestelling, wat kan ik doen?
Heb je de bestelling afgerond, maar ontvang je geen bevestiging in je e-mailbox? Check dan eerst voor de zekerheid of de mail in de map ongewenste mail terecht is gekomen. Wanneer dit ook niet het geval is neem dan contact met ons op.
Verzenden jullie producten ook naar het buitenland?
Via de webshop kun je kiezen voor een levering in Nederland en België. Voor zendingen naar andere landen kun je contact met ons opnemen voor een offerte op maat.
Wat te doen als ik grotere aantallen nodig heb dan de standaard staffelaantallen?
Ben je op zoek naar grotere partijen? Neem dan contact met ons op voor een offerte op maat!
Is het mogelijk om mijn oude of overtollige pallets aan jullie mee te geven?
Pallets.nl koopt overtollige pallets op. Wil je jouw overtollige pallets verkopen? Vul het opkoopformulier in en wij nemen contact met je op.
Wanneer moeten pallets aan de IPSM15 eis voldoen of wanneer is een HT behandeling nodig?
Wanneer een pallet buiten Europa wordt verzonden moet de pallet voldoen aan de ISPM15 eis en heeft de pallet een HT behandeling nodig. Zwitserland uitgezonderd. Meer informatie kun je vinden op de website van het SMHV.
Hoeveel EPAL Europallets passen er in een vrachtwagen?
Pallets.nl werkt met meerdere type vrachtwagens. Wij kunnen standaard 561 EPAL Europallets laden in een gesloten wagen. Dit zijn 33 stapels van 17 pallets hoog.
Waar kan ik een klacht indienen?
Je kunt een klacht indienen via ons contact formulier. Deze klachten kunnen betrekking hebben op onze producten en dienstverlening. Wij zullen zo spoedig mogelijk de klacht in behandeling nemen.
Binnen hoeveel dagen wordt er gereageerd op mijn klacht?
Er wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd op klachten.
Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de klachten afhandeling?
Wanneer je niet tevreden bent over de klachten afhandeling kun je als zakelijke klant de klacht ter bemiddeling voorleggen bij Thuiswinkel via thuiswinkel.org.